Sunday, July 08, 2007

Συνδυασμοι σκεψεων...

ΙΔΕΑ 1




Ένα δημόσιο σχολείο παράγει και περιέχει όλα τα ‘είδη’ των μελλοντικών πολιτών. Λειτουργεί σαν ένα οικοσύστημα, με σχέσεις αλληλεξάρτησης, συνεργασίας και αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον πεδίο παρατήρησης των ανθρώπων.





+


Εδώ ομάδες μαθητών παράγουν σε διαφορετικές ‘κυψέλες’ και κάθε χρόνο περνούν στην επόμενη ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο κύκλο 12 χρόνων.




ΣΚΕΨΗ 1 + ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ


ΙΔΕΑ 2
Ο μαθητης ως προιον παραγωγης.
Ο κυβος ως μοναδα παραγωγης και διοχετευσης γνωσεων.


ΣΚΕΨΗ 2 + ΣΚΕΨΗ 6



ΙΔΕΑ 3

ΣΚΕΨΗ 2 +ΣΚΕΨΗ 3

Ο πυρήνας για το στοιχείο αποτελεί ότι η διδασκαλία για το σχολείο. Ενώνοντας την τυπολογία του πυρήνα με αυτή του κύβου ως μοναδιαίου μεγέθους, προκύπτει ένας κεντρικός άξονας (αίθουσες διδασκαλίας), γύρω από τον οποίο «περιστρέφονται» οι λοιπές λειτουργίες(δημόσιες λειτουργίες της πόλης).



ΙΔΕΑ 4

υπαρχουσα κατασταση γυρω απο την περιοχη επεμβασης














συγκεντρωση των φροντιστηριων γυρω απο την περιοχη παρεμβασης. Σκοπος η ενωση τους με το σχολειο.



Στα τετράγωνα γυρω από το σχολείο(γενικη εκπαίδευση) συγκεντρώνονται όλα τα φροντιστήρια (παραγωγή φοιτητων) προσπαθώντας σαν μονοκύτταροι οργανισμοί να ενωθουν και να δημιουργησουν με το σχολείο μια μονάδα. Τα φροντιστήρια είναι τμημα του σχολείου (δημόσια) παρόλα αυτά διαχωρίζονται σαν ένα ξεχωριστο τμημα αυτου.

ΙΔΕΑ 5
Κινηση αναμεσα στα κτιρια. Στοχος οικειοποιηση του χωρου οχι μονο απο τους μαθητες αλλα και απο τους κατοικους της περιοχης.



ΣΚΕΨΗ 4 + ΣΚΕΨΗ 5












2 comments:

Andreas Angelidakis said...

Και εδώ εχουν πολύ ενδιαφερον οι συνδιασμοι, και νομιζω ότι θα ηταν ακομα πιο προκλητικο να κανετε μερικα σεναρια οπου ολες οι ιδεες βγαζουν ένα αποτελεσμα, ακομα και αν αυτό σημαινει να συνδιασετε τελειως αντιθετες σκεψεις, όπως τον κεντρικο πυρηνα με την διασπαση σε «φροντιστηρια». Αναλογα με τον τροπο που συνδιαζονται, μπορει το «τελικο» αποτελεσμα να διαφερει.

Andreas Angelidakis said...

Επισης, σαν παρατήρηση θα έλεγα ότι είναι πολύ ενδιαφερον το ότι για να σχεδιασετε ένα συστημα σχολικων κτιριων, εχετε σχεδιασει ένα συστημα συλλογης και ανάμιξης ιδεων.