Ασχοληθήκαμε με την περαιτέρω επεξεργασία της κοίτης του χειμάρρου και συγκεκριμένα με τις διαδρομές και τα επίπεδα που συνιστούν το υπερκαλώδιο. Στις τομές διερευνήθηκε ο τρόπος με τον οποίο συνδέονται μεταξύ τους. Επιπλέον, έχει αρχίσει η επεξεργασία των δύο βασικών πλατειών, εκ των οποίων η μία εξυπηρετεί τις ανάγκες του βιολογικού πάρκου, ενώ η άλλη τις ανάγκες της πόλης. Προσπαθούμε να εισάγουμε στους χώρους αυτούς ευέλικτα προγράμματα τα οποία θα αλλάζουν το χαρακτήρα της κάθε πλατείας ανάλογα με τη στάθμη του νερού.

Διαγραμματικές τομές προγραμμάτων

Τομές μεταβολής στάθμης νερού

1 comment:
Όσον αφορά τις πλατείες: θα πρέπει να διαμορφωθούν ως χώροι σκληρών δαπέδων, όπου η κοίτη του χειμάρου αποκτά την ιδιαίτερη γεωμετρία που έχετε ήδη δείξει στα προηγούμενα προοπτικά. Ιδίαίτερη προσοχή θα πρέπει να δώσετε στη σχέση με τα γύρω δημόσια κτήρια. Ο αρχικός μας άλλωστε στόχος ήταν η ενοποίηση των απομονωμένων δημόσιων χώρων και κτηρίων της περιοχής.
Όσον αφορά τις τομές: αξίζει να διερευνηθούν τομές σε πολλά διαφορετικά σημεία της πρότασης (κατά μήκος της κεντρικής κοίτης) ώστε να αναδειχθούν οι διαφορετικές ποιότητες χώρου που περιλαμβάνει η πρόταση. Μη διστάσετε να φανείτε τολμηροί στις επιλύσεις των τομών.
Μην ξεχνάτε, τέλος, ότι κάτω από την κοίτη διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος...
Post a Comment