Η παρουσίαση πηγε αρκετα καλα αν και ισως χρειάζονταν περισσότερη συνο, αλλα αυτο που βρηκα πολύ θετικο είναι ότι σαν ομαδα ειχατε εξαιρετικη συνοχη, και αυτό ισως είναι σιγουρα δειγμα επιτυχιας του workshop. Βεβαια μια κριτικη που δεν εγινε είναι ότι τα σχεδια είναι αρκετα ανομοιογενη μεταξυ τους, και από αποψη οπτικης επικοινωνιας μαλλον χρειαζεται λιγο ακομα δουλεια, ισως να βρειτε ένα κεντρικο στυλ σχεδιων σαν κοινο χαρακτηριστικο. Σε αυτή τη δευτερη φαση δουλειας, η οποια είναι και εξαιρετικα συντομη, νομιζω ότι πρεπει να επικεντρωθείτε στο «Ελευθερο» σχολειο, δηλαδη στο κεντρικο οικοπεδο, οπου θα βρισκεται η νεου τυπου μαθητικη εμπειρια. Αυτος ο χωρος δεν μπορει αν είναι απλως ένα προαυλιο, ουτε ένα προαυλιο με κτιρια μεσα, αλλα το σημειο που ολες οι ιδεες σας συναντιόνται και δημιουργούν έναν χωρο που είναι συγχρονως προαύλιο ταξη αμφιθέατρο αθλητικες εγκαταστασεις και φυσικο περιβαλλον, ένα σχολειο – τοπιο. Όταν εχετε και τις πρωτες εικονες θα μπορω να σας πω και περισσότερα, αλλα σαν γενικα εργαλεια θα ελενα να προσθεσεται και την κατοψη, εκτος δηλαδη από τις προοπτικες τομες και φωτορεαλιστικα και διαγραμματα. Ισως και μερικες τομες του συνολικου κτιριακου οργανισμου. Καλη δουλεια!
επισης, μπορετ να αφησετε και εσεις καποιο σχολιο, ετσι ωστε να γινει διαλογος, και να γινει το blog ενα ενεργο κομματι της διαδικασιας σχεδιασμου. Εξαλου νομιζω το πιο σημαντικο σε ολη αυτη την υποθεση ειναι οτι σχεδιαζουμε δημοσιους χωρους με δημοσια διαδικασια, ειναι σαν να εχει βγει το σχεδιαστηριο στον δρομο, ας πουμε. Οποτε πειτε και σεις κατι.
σημερα ασχολθηκαμε με αυτο που αναφερατε στο σχολιο σασ αλλα και απο τα σχολια τησ παρουσιασης.προσπαθησαμε να μετατρεψουμε τις ιδεες μας και τησ ποιοτητες χωρου που αναρτησαμε σε κτιριο.παρουσιαστηκε ενα προβλημα στο ποια θα ειναι η 3διαστατη μορφη της κτιριακης μοναδας(κυψελη).τα 12εδρα και τα 14εδρα που ειχαμε κατα νου δεν βολευαν στο να δημιουργηθουν οι χωροι οπως θελαμε.η μορφη της κυψελης οπως φαινετε στις τομες δεν γινετε να μεταφερθει στις 3 διαστασεις με το επιθυμτο αποτελεσμα.τελικα βρικαμε ακρη αλλα δεν προλαβαμε να κανουμε κατι παρουσιασμο.επισης μελετησαμε σε επιπεδο τομης το υπολοιπο κτιριο μαζι με την μορφολογια του οικοπεδου.αυριο θα εχετε και εικονες ωστε να μπορειτε να μας πειτε την γνωμη σας.
Κάθε μέρα ένα από τα 9 project του Athens Update θα ανανεώνεται ανάλογα με την έρευνα του κάθε γραφείου. Η κεντρική ίδέα αυτού του blog είναι να μπορεί κανεις να παρακολουθεί την εξέλιξη αλλά και την έρευνα της κάθε μελέτης έτσι ώστε η διαδικασία σχεδιασμού τους να είναι δημόσια και ανοιχτή σε σχόλια και παρατηρήσεις, αλλά και να γίνει το blog ενα εργαλείο σχεδιασμού της πόλης.
Το athens9 είναι ένα δίκτυο αρχιτεκτόνων που έχει ως στόχο την προώθηση πρωτότυπων ιδεών για την αρχιτεκτονική της σύγχρονης ελληνικής πόλης. Η πρώτη δραστηριότητα του athens9 ονομάζεται Athens Update. Εννέα ομάδες αρχιτεκτόνων επεξεργάζονται εννέα προτάσεις για τη σύγχρονη Αθήνα. Η επιλογή, ανάλυση, επεξεργασία και ολοκλήρωση των προτάσεων τίθεται σε όλη την πορεία της στην κριτική του κοινού, το οποίο καλείται μέσα από αυτό το blog όχι απλώς να κρίνει αλλά και να καθοδηγήσει τους αρχιτέκτονες στα σχέδια τους.
4 comments:
Η παρουσίαση πηγε αρκετα καλα αν και ισως χρειάζονταν περισσότερη συνο, αλλα αυτο που βρηκα πολύ θετικο είναι ότι σαν ομαδα ειχατε εξαιρετικη συνοχη, και αυτό ισως είναι σιγουρα δειγμα επιτυχιας του workshop. Βεβαια μια κριτικη που δεν εγινε είναι ότι τα σχεδια είναι αρκετα ανομοιογενη μεταξυ τους, και από αποψη οπτικης επικοινωνιας μαλλον χρειαζεται λιγο ακομα δουλεια, ισως να βρειτε ένα κεντρικο στυλ σχεδιων σαν κοινο χαρακτηριστικο.
Σε αυτή τη δευτερη φαση δουλειας, η οποια είναι και εξαιρετικα συντομη, νομιζω ότι πρεπει να επικεντρωθείτε στο «Ελευθερο» σχολειο, δηλαδη στο κεντρικο οικοπεδο, οπου θα βρισκεται η νεου τυπου μαθητικη εμπειρια. Αυτος ο χωρος δεν μπορει αν είναι απλως ένα προαυλιο, ουτε ένα προαυλιο με κτιρια μεσα, αλλα το σημειο που ολες οι ιδεες σας συναντιόνται και δημιουργούν έναν χωρο που είναι συγχρονως προαύλιο ταξη αμφιθέατρο αθλητικες εγκαταστασεις και φυσικο περιβαλλον, ένα σχολειο – τοπιο. Όταν εχετε και τις πρωτες εικονες θα μπορω να σας πω και περισσότερα, αλλα σαν γενικα εργαλεια θα ελενα να προσθεσεται και την κατοψη, εκτος δηλαδη από τις προοπτικες τομες και φωτορεαλιστικα και διαγραμματα. Ισως και μερικες τομες του συνολικου κτιριακου οργανισμου. Καλη δουλεια!
επισης, μπορετ να αφησετε και εσεις καποιο σχολιο, ετσι ωστε να γινει διαλογος, και να γινει το blog ενα ενεργο κομματι της διαδικασιας σχεδιασμου. Εξαλου νομιζω το πιο σημαντικο σε ολη αυτη την υποθεση ειναι οτι σχεδιαζουμε δημοσιους χωρους με δημοσια διαδικασια, ειναι σαν να εχει βγει το σχεδιαστηριο στον δρομο, ας πουμε. Οποτε πειτε και σεις κατι.
σημερα ασχολθηκαμε με αυτο που αναφερατε στο σχολιο σασ αλλα και απο τα σχολια τησ παρουσιασης.προσπαθησαμε να μετατρεψουμε τις ιδεες μας και τησ ποιοτητες χωρου που αναρτησαμε σε κτιριο.παρουσιαστηκε ενα προβλημα στο ποια θα ειναι η 3διαστατη μορφη της κτιριακης μοναδας(κυψελη).τα 12εδρα και τα 14εδρα που ειχαμε κατα νου δεν βολευαν στο να δημιουργηθουν οι χωροι οπως θελαμε.η μορφη της κυψελης οπως φαινετε στις τομες δεν γινετε να μεταφερθει στις 3 διαστασεις με το επιθυμτο αποτελεσμα.τελικα βρικαμε ακρη αλλα δεν προλαβαμε να κανουμε κατι παρουσιασμο.επισης μελετησαμε σε επιπεδο τομης το υπολοιπο κτιριο μαζι με την μορφολογια του οικοπεδου.αυριο θα εχετε και εικονες ωστε να μπορειτε να μας πειτε την γνωμη σας.
οκ οποτε περιμενω επομενο ποστ
Post a Comment