Sunday, July 08, 2007

Εφήμερα Όρια @15sec - ημέρα 2η







Η πρόσβαση στο κτίριο θα γίνεται μέσω του ήδη υπάρχοντος παράδρομου με ένα δίκτυο δρόμων μονής κατεύθυνσης το οποίο δημιουργεί έναν δακτύλιο γύρω από το κτίριο και εξυπηρετεί την είσοδο-έξοδο των οχημάτων των χρηστών (κάτοικοι+επισκέπτες) από τους χώρους στάθμευσης του συγκροτήματος. Επιπρόσθετα, ένας 2ος δρόμος που βρίσκεται σε χαμηλότερη στάθμη από το έδαφος και στην όψη προς τον ελαιώνα, εξυπηρετεί τις λειτουργικές ανάγκες και τους εργαζόμενους του κτιρίου.

Η κατακόρυφη κίνηση γίνεται μέσω πυρήνων που θα περιλαμβάνουν 4 ανελκυστήρες και 2 κλιμακοστάσια. Οι πυρήνες αυτοί λειτουργούν ως στοιχεία επανάληψης και συγχρόνως συμβάλλουν στην οπτική αντίληψη του κτιρίου από τον αυτοκινητόδρομο.


Η πρόταση για την κατοικία αφορά μια μονάδα που θα καταλαμβάνει το πλάτος του κτιρίου, είναι διαμπερής και διατάσσεται παράλληλα στον άξονα ανατολής - δύσης, έχοντας βασικές διαστάσεις 3*15*3.

1 comment:

Aesopos said...

Καλημέρα! Τα παραδείγματα είναι πολύ καλά. 1.Ο συνδυασμός της λογικής της κίνησης του Mirador Housing των MVRDV (που δεν είναι γραμμική αλλά μετασχηματίζεται καθ' ύψος) και η συστηματική επαναλαμβανόμενη τοποθέτηση των κατακόρυφων πυρήνων (όπως φαίνεται στην διαγραμματική όψη) μπορεί να δώσει καλά αποτελέσματα. 2 Καλή η ενδεικτική τομή, επεξεργαστείτε την και άλλο: ο δρόμος των χρηστών κατά μήκος της Αττικής Οδού πρέπει να αποτελεί μέρος του κτιρίου και όχι χωριστή κατασκευή με δική της στήριξη. 3. Πολύ ενδιαφέρον το σκίτσο της μονάδας κατοικίας. Ας διερευνηθούν οι άλλοι όγκοι που την τέμνουν: είναι τα προγραμματα κατανάλωσης; είναι κινήσεις;
Καλή συνέχεια.