tag:blogger.com,1999:blog-6185870765776571269.post2736143530757834337..comments2023-03-29T17:46:48.798+03:00Comments on Athens9: διαγραμματα ιδεων vol.2Athens9http://www.blogger.com/profile/05495069972119289486noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6185870765776571269.post-80539808946242308042007-07-10T22:24:00.000+03:002007-07-10T22:24:00.000+03:00Επίσης σαν μια πιθανή συνεχεία, θα πρότεινα να δει...Επίσης σαν μια πιθανή συνεχεία, θα πρότεινα να δειτε λιγο πως αρχιζει το σχολειο να προσδιορίζεται σαν αρχιτεκτονικη μεσα στην πολη, πως εξαπλωνετε και πως επηρεαζει τα γύρω κτίρια, πως πιθανώς να αλλάξει ολόκληρη την γειτονια. Καλη συνεχεια, και τα λεμέ αύριο live.Andreas Angelidakishttps://www.blogger.com/profile/10410643320978082579noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6185870765776571269.post-22566754850739185722007-07-10T22:22:00.000+03:002007-07-10T22:22:00.000+03:00Είναι πολύ ωραιο πως αμέσως ο χάρτης των σχέσεων τ...Είναι πολύ ωραιο πως αμέσως ο χάρτης των σχέσεων των ιδεών έγινε χαρτης του σχολειου. Θα ηταν ακομα πιο ενδιαφερον να εισαγάγετε κάπου και ένα στοιχείο πιθανής ψυχολογίας του μαθητή, αλλα ισως και ψυχολογίας του δασκάλου. Να κοιτάξουμε λιγο με ποιο τροπο μπορει το σχολειο που αρχιζει να ξεχωριζει από τις στρωσεις ιδεων, μπορει να γινει ένα πραγματικο εργαλειο στα χερια του δασκαλου, καθως και ένα οικοσυστημα γνωσης για τους μαθητες. Επισης σαν σχόλιο θα συμπλήρωνα ότι μου αρεσει αυτος ο συνδυασμός σκίτσου με ψηφιακό σχέδιο, αλλα ίσως να δοκιμάζατε λιγο περισσότερο ψηφιακό και λιγο λιγότερο σκιτσο, ετσι ώστε να γινει λιγο πιο ευανάγνωστο και κάπως πιο αμεσο. Και βεβαια ο χαρτης μπορει να εμπλουτιστει με περισσοτερα στοιχεια. (οι αρχικες αναφορες στη θρησκεια που πηγαν?)Andreas Angelidakishttps://www.blogger.com/profile/10410643320978082579noreply@blogger.com